نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2981
-
الف
+

بازیگر «مسافری از هند»: دوست دارم کرکتر های متفاوت را بازی کنم

«حمید گودرزی» از تمایل خود به بازی کرکترهای متفاوت سخن گفت.

«حمید گودرزی» بازیگر سریال نوروزی «بر سر دوراهی» از تمایل خود به بازی در نقش های متفاوت سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «حمید گودرزی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 بازی وی را در سریال «مسافری از هند» شاهد بودند ، این روزها در سریال نوروزی «بر سر دوراهی» حضور دارد و طی یک گفت و گو به ایفای نقش کرکتر های متفاوت ابراز علاقمندی کرده است.

«حمید گودرزی» درباره نقش‌آفرینی در سریال «بر سر دوراهی» گفت: در این سریال کرکتر «حامد» را بازی می‌کنم که یک پیرزن به او علاقه‌مند می‌شود و پس از آشنایی با او به گونه عجیبی پولدار می‌شود.

بازیگر سریال «مسافری از هند» گفت: دوست دارم کرکترهایی متنوع و متضاد بازی کنم تا به مردم و جامعه هنری نشان بدهم که به نحو احسن از عهده هر نقشی بر می‌آیم و از طرفی هم دوست دارم خودم را بیازمایم.

«گودرزی» با اشاره به دلایل انتخاب کرکتر «حامد» در سریال «بر سر دوراهی» به پانا گفت: سال‌هاست «حامد عنقا» را می‌شناسم و روابط دوستانه خوبی داریم که این موضوع یکی از دلایل انتخاب نقش بود.

وی در پیوند با همین موضوع افزود:  البته کرکتر «حامد» برایم بسیار جذاب بود. همان روزی که «عنقا» کار را به من معرفی کرد و فلمنامه را خواندم به‌نظرم کرکتر جالبی آمد و از انتخابش پشیمان نیستم.

«بر سر دو راهی» داستان عاشقانه پر فراز و نشیب زندگی «حامد» است که به واسطه عوض شدن دنیایش و تغییر وضع مالی زندگی‌اش دست خوش دگرگونی می‌شود.

اسماعیل پور رضا، میترا حجار، مجید مشیری، بهنوش بختیاری، مهراوه شریفی‌نیا و عنایت بخشی از جمله بازیگران این سریال می باشند.

 م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر